sysdialoogcocreatiemanagement
border line

Dialoog & Co-creatie Management

Klanten en burgers worden steeds mondiger. Zij hebben  meer en meer behoefte aan interactiviteit, inspraak, maatwerk en openheid. En door de toenemende invloed van het internet, bevindt deze ontwikkeling zich in een stroomversnelling. Wat is hierop uw antwoord? Welke kansen ziet u? Hoe benut u bijvoorbeeld de wens van uw klanten om samen met u uw product of dienst vorm te geven of te verbeteren? Hoe geeft u vorm aan een doelgerichte, opbouwende en permanente open dialoog met uw doelgroep(en)? Vragen waar wij met onze expertise u graag mee van dienst zijn.

 

 

Een doelgerichte dialoog

Steeds meer bedrijven en overheden zien de kansen van doelgerichte en open dialoog met doelgroepen. Enerzijds voor het verkrijgen van inzichten in ontwikkelingen, ervaringen, wensen en ideeën. Anderzijds voor het toetsen en (uit)ontwikkelen van ideeën voor (verbeterde) producten en dienstverlening. Een passende dialoog- en co-creatiestrategie brengen organisaties en klanten dichter bij elkaar. Het resultaat? Transparantie, vertrouwen in en begrip voor organisaties, succesvolle producten en diensten, tevredener klanten en bovenal; enthousiaste ambassadeurs van uw organisatie, producten en diensten.

Onze diensten

Voor het ontwikkelen en implementeren van een passende dialoog- en co-creatiestrategie kunnen wij u ondersteunen op het gebied van onderzoek, strategieontwikkeling en concepting, event- en experiencemarketing, trainingen, procesbegeleiding, programma- en projectmanagement en interim-management.